Kom in contact met BURO OPS
Adres: Jacob van Heemskercklaan 9, 3144 DK Maassluis
E-mail: info@buro-ops.nl
Telefoonnummer: 06-30183811
Waarom organisaties voor Buro OPS kiezen
Het was top om samen te werken met Jan Hijlkema tijdens zijn interim rol als Global Service Manager bij DORC International.
Jan weet strategisch inzicht te combineren met een hands-on aanpak, waardoor hij zowel de lange termijn als de dagelijkse uitdagingen effectief weet te managen.
Zijn toegankelijke persoonlijkheid en humor maken hem een fijne collega.
Hij weet snel een goede verbinding te maken met mensen en met verschillende teams. Jan heeft een sterk gevoel voor organisatiesensitiviteit en weet hier op een goede manier op in te spelen. Wat ik bijzonder waardeer, is zijn eerlijke en transparante communicatie.
Jan durft moeilijke onderwerpen aan te pakken, zonder de balans tussen tact en openheid te verliezen. Jan, heel veel succes in je nieuwe rol! Het was super om met je samen te mogen werken bij DORC en ik hoop dat we dat nog eens doen in de toekomst.
Je hebt bij ons een verschil gemaakt en ik ben ervan overtuigd dat je ook bij je nieuwe opdracht van grote toegevoegde waarde zal zijn. Dutch Ophthalmic Research Center
Jan heeft ons geholpen met het verbeteren van de processen. Na een analyse werd duidelijk waar het beter kon en is daar met succes samen met het team aan begonnen.
Daarnaast zijn er (coaching) sessies geweest met de medewerkers om de de onderlinge samenwerking te verbeteren. Door zijn ervaring weet hij snel tot de kern te komen en hiermee aan de slag te gaan.
We hebben Jan als consultant ingehuurd om de processen binnen facilitair management te onderzoeken en te verbeteren. Jan heeft met zijn gedrevenheid en passie voor verbeteren de teams zelfstandig meegenomen en diverse verbeteringen doorgevoerd.
Op alle locaties is 5S geïmplementeerd en heeft samen met de medewerkers Lean methodieken met succes gebruikt om de processen te verbeteren en te standaardiseren.
Ben je op zoek naar een consultant die het team enthousiast maakt en je processen slimmer organiseert? Dan kan ik Jan van harte aanbevelen!
Jan heeft ons geholpen met het implementeren van de 6S werkplekorganisatie.
Hij weet goed te "levellen" met onze collega's op de werkvloer en laat hen zien wat het op kan leveren, doordat hij veel ervaring heeft, zelf aanwezig is, meehelpt en ook in overall loopt krijg hij het voor elkaar om mensen te motiveren en veranderingen door gevoerd te krijgen.
Ik kan Jan Hijlkema bij een ieder van harte aanbevelen!
In de afgelopen 5 maanden heeft Jan voor ons een interim opdracht uitgevoerd, waarbij wij super tevreden zijn. Jan heeft in zijn interim positie als operational/logistiek manager een enorme daadkracht getoond en de mensen richting en motivatie gegeven om de afbouw van aktiviteiten op succesvolle wijze te realiseren. Gedurende het gehele traject is er sprake geweest van een transparante communicatie. Chapeau!
Ik kan Jan van harte aanbevelen en wens hem veel succes bij zijn volgende opdracht !
We hebben Jan leren kennen via een gezamenlijke opdrachtgever, tijdens het samenstellen van een gezamenlijke OGSM merkte we al snel op dat Jan een gedreven persoon is. Met een aantal sessies was de OGSM gereed en inmiddels div acties gerealiseerd.
Mooi om te zien hoe gedreven hij is, we gaan zeker nog meer gebruik maken van zijn kennis en kunde.